середа, 28 лютого 2024 р.

Весняна Україна

 


В понеділок ми вивчали літературу, у вівторок — математику, а от настав і третій день тижня — для повторення території України через мапу. В рамках предмету "Я досліджую світ" ми перейшли від теорії до практики, від абстрактних знань до конкретних вражень.


Спочатку ми згадали те, що вивчали раніше: розміщення та розміри нашої країни на мапі Європи.  Потім ми перейшли до практичних вправ. Кожен учень отримав аркуш та малюнок мапи України. За допомогою ножиць і клею, ми ретельно вирізали території областей, намагаючись дотримуватися масштабу та форми. Коли останній краплинки клею встановили нашу країну на карті, ми могли побачити її в новому світлі: кожен регіон відображався як окрема частина складної мозаїки, об'єднаної в цілісний образ.










Щоб підкріпити наші відчуття єдності та патріотизму, ми додали останній штрих: заквітчали кордони України, використовуючи різноманітні розмальовки та орнаменти. Кожен учень обрав яскраві барви, тому малюнок був унікальним і особливим, але разом утворили неповторний і весняний образ України.

















На завершення нашого практичного уроку ми отримали груповий плакат з мапою України, який буде яскравою прикрасою нашого класу. Ця мапа стала не лише символом нашого заняття, а й нагадуванням про те, що ми — частка великої країни з великою історією та культурою.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Навчання через творчість

Проєкт «Розмова вірусів» у 4-Б класі: навчання через творчість. Сучасна освіта виходить за межі підручників і стандартних уроків. Одним із с...