вівторок, 9 грудня 2025 р.

Пернаті друзі в гостях у математики: інтегрований урок у 1-Б



Сьогодні в 1-Б класі відбувся яскравий інтегрований урок, який поєднав математику та предмет «Я досліджую світ». Діти не лише вивчали нову тему з математики «Додавання й віднімання по одному, порівняння виразів і чисел, розв’язування простих задач», — а й мали справжню дослідницьку зустріч із зимуючими птахами.

Учні ознайомилися з додаванням і відніманням по одному, користуючись натуральним рядом чисел. Ми розглядали, як змінюється число, якщо рухатися на один крок вперед або назад.

Діти активно розв’язували приклади, порівнювали вирази з числами та тренувалися самостійно визначати більші та менші значення.

Одним із  моментів уроку стала робота з Lego-конструктором. Учні будували математичні вежі з цеглинок, розвʼязуючи віршовані задачі.


Урок продовжився пізнавальною частиною — діти познайомилися із зимуючими пташками, дізналися, чим їх можна годувати взимку, та чому це важливо.

Ми провели кілька інтерактивних завдань:


  • допомагали пташкам знайти “правильні” кормові форми — кожну відповідь у математичному прикладі діти пов’язували з відповідною зернинкою чи смаколиком;
  • робота в парах: учні вимірювали «хвостики» деяких птахів, тренуючись користуватися умовною одиницею довжини;
  • робота в групах: команди розв’язували приклади та обирали корисні зимові смаколики для своїх пернатих друзів.





Урок пройшов у теплій атмосфері відкриття та дослідження. Дітки одночасно вчилися, гралися, працювали в парах і групах, розв’язували задачі та закріплювали нову математичну тему. Вони отримали не лише нові знання, а й розуміння, як важливо допомагати зимуючим птахам у холодну пору року.


Такий формат уроку вкотре довів: навчання може бути живим, цікавим і наповненим відкриттями.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Пернаті друзі в гостях у математики: інтегрований урок у 1-Б

Сьогодні в 1-Б класі відбувся яскравий інтегрований урок, який поєднав математику та предмет «Я досліджую світ». Діти не лише вивчали нову...